O nas

szkolenie przywództwo Warszawa

KaiZen HR to eksperci w dziedzinie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznie wdrażający spersonalizowane rozwiązania dla biznesu

Firma powstała w roku 2009 jako marka osobista Kariny Popieluch. Odzwierciedla jej osobowość, wiedzę, doświadczenia i wartości. Nawiązuje do inspirującej nas od lat filozofii LEAN i wyznacza wektor wszelkich działań. Naszą misją jest synchroniczny rozwój ludzi i organizacji – taki, gdzie efektywna zmiana biznesowa wsparta jest skuteczną transformacją kompetencji i postaw pracowników.

Karina Popieluch, twórca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych HR Business Parter, jest jednym z kluczowych liderów merytorycznych i kieruje pracą zespołu profesjonalistów, zachowując pełną kontrolę i odpowiedzialność za jakość jego pracy oraz powierzone do realizacji cele.

Merytoryka i wyniki to jednak dla nas nie wszystko, najcenniejsza jest możliwość wymiany doświadczeń oraz wspólne doskonalenie podczas realizacji zwłaszcza tych najtrudniejszych projektów. Synteza naszych wizji, wiedzy i temperamentów adaptowana na potrzeby specyficznych sytuacji prowadzi do innowacyjnych rozwiązań budujących przewagę konkurencyjną naszych Klientów.

Wierzymy, że wypowiedzi Klientów potwierdzające nasze dotychczasowe doświadczenie biznesowe, background akademicki (wykładowcy studiów podyplomowych i MBA),  certyfikacje asesorskie, akredytacje coachingowe i psychometryczne oraz dyplomy renomowanych uczelni biznesowych, ułatwiają postrzeganie nas jako kompetentnego i rzetelnego partnera biznesowego.

 

KaiZen HR
Podchorążych 71 lok. 20
00-722 Warszawa

 

Kontakt indywidualny:
magdalena.grabowska@kaizenhr.pl
Kontakt formalny (przetargi, reklamacje): 
​biuro@kaizenhr.pl

hr consulting Warszawa