HR Business Partner - rola, filary, perspektywy

HR Business Partner - rola, filary, perspektywy

Mimo ogromnej popularności rola HR Business Partnera jest w Polsce wciąż mocno niedookreślona. Zarówno studenci, jak i doświadczeni praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywała najlepsze praktyki i wskazywała źródła inspiracji. Taka publikacja jest już dostępna! Karina Popieluch zebrała blisko 10 letnie doświadczenie KaiZen HR i zapraszając do współpracy zaprzyjaźnionych, wybitnych praktyków stworzyła kompendium wiedzy, które jak opisuje Karolina Karwowska w recenzji na swoim blogu, jest lekturą obowiązkową nie tylko dla każdego HR Business Partnera, ale również pracodawcy - od menedżera po prezesa.

Coaching czy mentoring?

Coaching czy mentoring?

W marcu 2018 pojawił się raport EY Academy of Business „Cała prawda o szkoleniach”. Raport odnosi się do rynku usług szkoleniowych. Odpowiada na kilka ważnych pytań, z którymi mierzy się rynek edukacji dorosłych. Przede wszystkim ogromna liczba biorących udział w badaniu (około 90%) powiedziała, że szkolenia są elementem wyróżnienia się pracodawcy na rynku pracy. Najczęściej udział w szkoleniach biorą managerowie, handlowcy oraz technicy i informatycy. Firmy najczęściej szkolą z umiejętności potrzebnych do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy (ponad 60% szkoleń). Ponad 86% pracodawców stawia na tradycyjne szkolenia, choć rynek szkoleń on-line to przyszłość naszej branży.

Zmień frustracje w innowacje - jak technologia może wesprzeć budowanie zaangażowania.

Zmień frustracje w innowacje - jak technologia może wesprzeć budowanie zaangażowania.

Jak skutecznie angażować wszystkich pracowników, aby budować pozytywne doświadczenia i emocje, a przy tym ciągle rozwijać i doskonalić organizację? To obszar, w którym rynek szuka wciąż nowych rozwiązań tradycyjnych i technologicznych.

Czytaj więcej...

Budowa organizacji wysokoefektywnej - wywiad z Kariną Popieluch

Budowa organizacji wysokoefektywnej - wywiad z Kariną Popieluch

Z naszych doświadczeń wynika, że firmy, które obecnie odnoszą rynkowe sukcesy, przede wszystkim potrafią określić różnicę między skutecznością, a efektywnością. Polega ona w głównej mierze na dostarczeniu klientowi produktu lub usługi nie tylko zgodnych z jego potrzebami i w oczekiwanym przez niego czasie, bo to już rynkowe must have, ale i na koncentracji na niezbędnym do tego nakładzie.

Czytaj więcej...

Jak rozmawiać z biznesem o potrzebach rekrutacyjnych?

Jak rozmawiać z biznesem o potrzebach rekrutacyjnych?

Od dawna nie jest już dla nikogo tajemnicą, że to ludzie są głównym elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Aby jednak zbudować organizację efektywną i stabilną, potrzebni są pracownicy o pożądanym dla swojej roli profilu wiedzy, postawy i umiejętności. Jak zatem podejść rzetelnie do planowania zatrudnienia i przekonać zarząd do jego zwiększenia?

Czytaj więcej...

Mierzyć niemierzalne - ocena skuteczności i efektywności działań HR Business Partnerów

Mierzyć niemierzalne - ocena skuteczności i efektywności działań HR Business Partnerów

Ewaluacja wartości, jaką wnoszą do organizacji HR Business Partnerzy, nie jest już tylko zagadnieniem teoretycznym, ale coraz częściej staje się być albo nie być dla funkcji HRBP, bo jak lubi myśleć biznes − „Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać…”.

Czytaj więcej...

 

KaiZen HR
Podchorążych 71 lok. 20
00-722 Warszawa

 

Kontakt indywidualny:
magdalena.grabowska@kaizenhr.pl
Kontakt formalny (przetargi, reklamacje): 
​biuro@kaizenhr.pl

hr consulting Warszawa