HR update: rozwój – in or out?

HR update: rozwój – in or out?

Obecnie coraz częściej weryfikuje się podejmowane działania rozwojowe. Znikają tak popularne projekty talentowe, a ich miejsce zajmuje długoterminowe, procesowe zarządzanie talentem organizacyjnym. Szkolenia i działania rozwojowe nie są już jedynie budowaniem przyszłych zdolności organizacyjnych czy dodatkiem uatrakcyjniającym wizerunek organizacji. Są wymogiem pozwalającym jej w ogóle przetrwać.

Czytaj więcej...

Budowanie pozycji działu HR

Budowanie pozycji działu HR

Oczekiwania wobec działów Human Resources różnią się od siebie w zależności od rodzaju biznesu oraz poziomu rozwoju organizacji. Niezależnie od tego, gdzie w strukturze firmy znajduje się komórka HR, najważniejszą metodą budowania jej pozycji jest dodawanie wartości biznesowi.

Czytaj więcej...

Pokaż mi swoje biuro, a powiem Ci kim jesteś

Pokaż mi swoje biuro, a powiem Ci kim jesteś

Obok specyfiki pracy i budowania przestrzeni z myślą o ludziach, niezwykle ważne jest również to, aby biuro zaprojektowane zostało w zgodzie z filozofią marki, a w przypadku marki osobistej – również stylem życia i charakterem właściciela. Środowisko pracy powinno odzwierciedlać tożsamość firmy i wartości, na których budowana jest strategia biznesowa.

Czytaj więcej...

Współczesny HR-owiec

Współczesny HR-owiec

Zrozumienie procesów biznesowych przez osoby odpowiedzialne za HR jest niezwykle ważne również z tego powodu, że pozwala im nauczyć się specyficznego języka interesów. Lwia część problemów we współpracy działów ZZL z menedżerami poszczególnych departamentów wynika z tego, że jeszcze do niedawna posługiwali się oni różnymi językami. Biznes mówił liczbami, procentami, wartościami i takich oczekiwał odpowiedzi, podczas gdy HR miał tendencję do posługiwania się językiem wartości, kultury, wizji czy zaangażowania.

Czytaj więcej...

Raport Deloitte: Kto nie potrafi zarabiać pieniędzy, nie może szefować HR?

Raport Deloitte: Kto nie potrafi zarabiać pieniędzy, nie może szefować HR?

Zarówno liderzy biznesowi, jak i sami przedstawiciele HR-u, nisko ocenili (w badaniu Deloitte „Trendy HR 2015. Nowy świat pracy”) wyniki działów kapitału ludzkiego.
Co więcej, liderzy biznesowi oceniali wydajność funkcji HR o 20 proc. niżej niż liderzy HR, co wskazuje na konieczność zwrócenia większej uwagi na kwestie przynoszące wartość biznesową zarządowi, a nie tylko na świadczenie usług pracownikom.

Czytaj więcej...

Konstruowanie procesów rekrutacyjnych, czyli co konsultant musi wiedzieć i umieć, aby właściwie ocenić potrzeby pracodawcy

Konstruowanie procesów rekrutacyjnych, czyli co konsultant musi wiedzieć i umieć, aby właściwie ocenić potrzeby pracodawcy

Od dawna nie jest już dla nikogo tajemnicą, iż to ludzie są głównym elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Aby jednak zbudować organizację efektywną i stabilną potrzebni są pracownicy o pożądanym dla swojej roli profilu wiedzy, postawy i umiejętności. Coraz częściej napotykamy sytuacje kiedy lekceważąc ten fakt, organizacje nie wykorzystują w pełni swego potencjału rynkowego lub wręcz ponoszą dotkliwe straty. 

Czytaj więcej...

 

KaiZen HR
Podchorążych 71 lok. 20
00-722 Warszawa

 

Kontakt indywidualny:
magdalena.grabowska@kaizenhr.pl
Kontakt formalny (przetargi, reklamacje): 
​biuro@kaizenhr.pl

hr consulting Warszawa