zarządzanie zmianą szkolenie Warszawa

Niezależnie od tego czy szkolenie:

  • jest warsztatem, na którym wypracowane zostają konkretne produkty
  • służyć ma nabyciu umiejętności, których konsekwencją będzie skuteczne wdrożenie
  • poszerza horyzonty uczestników i internalizuje wiedzę organizacji
  • pełni funkcję integracyjną

czynnikami decydującymi o jego sukcesie są przede wszystkim: doświadczenie i osobowość trenera oraz przyjęta metodyka pracy z grupą.
Wybór trenera jest kluczowym elementem warunkującym powodzenie szkolenia. Jego kwalifikacje powinny odpowiadać wymaganemu poziomowi wiedzy na określony temat, chęci i umiejętności jej przekazywania, a także zdolności do angażowania uczestników do wspólnej pracy. Trener musi więc zdobyć zaufanie grupy i stworzyć odpowiedni klimat, aby konsekwentnie realizować potrzeby szkoleniowe grupy.

Jako KaiZen HR dbamy o to, aby nasze szkolenia uwzględniały specyfikę uczenia się dorosłych i skutecznego zdobywania przez nich nowych kompetencji. Poza wysoce merytorycznym programem zapewniamy:

  • stosowanie przede wszystkim metod interaktywnych i aktywizujących,
  • bycie blisko realnego życia, pokazywanie praktycznego zastosowania nowej wiedzy i nabytych umiejętności,
  • stwarzanie okazji do wymiany doświadczeń między uczestnikami,
  • konfrontację doświadczenia zdobytego w trakcie szkolenia z dotychczasowym wyniesionym z sytuacji życiowych,
  • klimat akceptacji i życzliwości, który ułatwia otwarcie się na innych oraz szczere wypowiadanie się.

Niezwykle istotny jest pragmatyczny wymiar realizowanych szkoleń i warsztatów. Rekomendujemy współuczestnictwo osób szkolonych w ustalaniu celów i programu, a same szkolenia poprzedzamy wnikliwą analizą potrzeb uczestników oraz Sponsora, kończąc je action planem dla konkretnych wdrożeń i sesją ewaluacyjną.

KaiZen HR realizuje szkolenia i warsztaty dla:

członków zarządu, kadry menedżerskiej najwyższego oraz średniego szczebla, pracowników operacyjnych oraz sił sprzedaży, między innymi w obszarach:

Kompetencji menedżerskich

  • Przywództwa
  • Budowania zespołu i empowermentu
  • Zarządzania Efektywnością
  • Zarządzania Zmianą 
  • Zarządzania Konfliktem
  • Technik wpływu i perswazji
  • Motywowania poprzez coaching

Kompetencji „miękkich”

  • Skutecznej komunikacji
  • Współpracy i prowadzenia spotkań roboczych
  • Stylów myślenia i stylów działania FRIS
  • Efektywności osobistej i zarządzania czasem
  • Autoprezentacji i wystąpień publicznych 
  • Asertywności
  • Rozwoju inteligencji emocjonalnej

Kompetencji sprzedażowych

  • Zarządzania procesem sprzedaży
  • Sprzedaży relacyjnej w B2B
  • Standardów sprzedaży
  • Analizy i rozumienia Klienta
  • Automotywacji w sprzedaży
  • Budowania wyróżników sprzedażowych
  • Negocjacji

Kompetencji organizacyjnych

  • Twórczej pracy nad problemem - Workout’y innowacyjne w oparciu o metodę Design Thinking
  • Systemowego rozwiązywania problemów, tzw. Problem Solving
  • Optymalizacji procesów (Lean Management)

Napisz lub zadzwoń i umów się na spotkanie,
chętnie podzielimy się doświadczeniem

 

KaiZen HR
Podchorążych 71 lok. 20
00-722 Warszawa

 

Kontakt indywidualny:
magdalena.grabowska@kaizenhr.pl
Kontakt formalny (przetargi, reklamacje): 
​biuro@kaizenhr.pl

hr consulting Warszawa